De wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (WKKGZ).
Een wet die het voor jou als cliënt makkelijk maakt om een klacht te kunnen indienen zonder van het kastje naar de muur te worden gestuurd en voor de zorgverlener om zich te kunnen verbeteren en te leren.
Waar mensen werken kunnen misverstanden ontstaan, ik wil dat je weet dat dit niet mijn intentie is. Mocht je feedback voor me hebben of ergens niet tevreden over zijn, dan verneem ik dit graag van je. Wil je meer weten over welke rechten je hebt en hoe de klachtenprocedure is opgezet lees je hieronder de viertal te onderscheiden stappen. De stappen vind je ook terug in het stroomschema: https://www.camcoop.nl/media/Klachtproces%20client.pdf
Als de geschillencommissie een uitspraak doet dan wordt deze uitspraak geanonimiseerd gepubliceerd, zodat de opgedane ervaring gedeeld wordt en elke zorgverlener er kennis van kan nemen.
Ik hoop je hiermee voldoende op de hoogte te hebben gebracht. Mocht je nog vragen hebben over de procedure of de verschillende instanties die hiermee van doen hebben, hoor ik dat graag.
Vriendelijke groet,
Madelon Neijsen
Via deze link vind je mijn registratie bij de geschillencommissie https://www.camcoop.nl/
Body & Mind Groenlo helpt bij de verbetering van je gezondheid en kijkt hierbij naar je totale welbevinden. Dit wordt bereikt door stoelmassage, (wandel)coaching en/of ontspannen hardlopen.
06 - 17500375
madelon@bodyandmind-groenlo.nl
De Mattelier
Mattelierstraat 19
7141 BP Groenlo